• Reģistrēties
  • Partneru portāls

    Pakalpojumi

    Samsung Screen Care mobilo ierīču ekrāna apdrošināšana


    Ekrāna apdrošināšana ir pieejama tikai konkrētiem SAMSUNG mobilo ierīču modeļiem. Ja mobilās ierīces ekrāns ir saplīsīs, AAS BALTA nodrošina tā nomaiņu pret jaunu un oriģinālu SAMSUNG autorizētā servisa centrā SIA "MTTC Latvija". Ja ierīcei tiks konstatēti papildu bojājumi, ar Tevi sazināsies servisa speciālists un vienosies par papildu remonta izmaksām!
     

    Pārliecinies vai Tavai ierīcei ir spēkā ekrāna apdrošināšana. Atver Screen Care lietotni savā ierīcē vai ievadi ierīces sērijas* numuru šeit:

     

    Pārbaudi apdrošināšanu





    Ši informācija parāda, vai apdrošināšana ir aktivizēta, bet mēs Jums atgādinām, ka Samsung Screen Care service ir jāaktivizē 30 dienu laikā kopš iegādes brīža! Ja apdrošināšana ir aktivizēta pēc 30 dienām – ekrāna aizsardzība nav spēkā. Pašriska summa priekš Samsung S7 Edge ir 50 Eur, ja ir pirmais remonts, 70 Eur - ja ir otrs remonts.

     

     ____________________________________________________________________________________________

    Kas ir sērijas numurs (SN) – tā ir 11 simbolu (burtu un ciparu) kombinācija, kas parasti sākas ar burtu R. SN numurs atrodams:uz iepakojuma,  zem akumulatora vai atverot „Iestatījumi” -> „Par ierīci” -> „Statuss”;Piemēram: R6VP871901X.

     

    SIA „MTTC Latvija“ (MTTC) pieņemšanas vietas:

    • Zemitāna 2b – 105 (“Zemitāna biroji”, Rīga LV1012). Darba laiks: P,O,T,C,P 9:00 – 18:00, S, SV slēgts.
    • t/c Origo, Stacijas laukums 2, Rīga,(1. stāvā, gandrīz pretim Hesburger ). Darba laiks: 10:00 līdz 21:00.

    Bojāto telefonu nogādājiet:

    • MTTC pieņemšanas punktā.
    • ar kurjeru – reģistrējot remonta pieteikumu www.mttc.lv (5 EUR abos virzienos).
    • izmantojot Omniva pakomātu – reģistrējot remonta pieteikumu www.mttc.lv (2.98 EUR abos virzienos)
       

    Ja Tev nav iespēju nogādāt savu ierīci uz servisu, zvani darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 pa tālruni: +371 66 77 8888 un mēs palīdzēsim Tev atrast piemērotu nogādāšanas risinājumu!

    Tavs pašrisks jeb līdzmaksājums ekrāna nomaiņai ir EUR 30 par pirmo un EUR 50 par otro ekrāna nomaiņu. Ekrāna nomaiņa tiek uzsākta tikai pēc pašriska jeb līdzmaksājuma veikšanas.

    Ekrāna nomaiņa tiks atteikta, ja:

    • bojājumi radušies ierīcei nolietojoties;
    • ekrāns ir tikai saskrāpēts, nevis saplīsis;
    • bojājumu novēršanu paredz ierīces garantija;
    • ierīcei nav bijis oriģinālais SAMSUNG ekrāns;
    • bojājumi ir radušies pēc apdrošināšanas darbības perioda beigām;
    • ierīce 14 dienu laikā pēc bojājumu rašanās nav nodota remontam servisa centrā.

    Screen Care apdrošināšanu nodrošina AAS BALTA – godīgākais apdrošinātājs Latvijā jau vairāk nekā 10 gadus. Daļa no PZU Grupas, kas ir viena no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū.
     

        Autorizētais apkalpošanas centrs