• Reģistrēties
  • Partneru portāls

    Noderīga informācija

    Kā reģistrēt remontu?


    1. Sākumlapas meklēšanas laukā ievadi remontējamās ierīces nosaukumu. Kad sistēma piedāvā iespējamos modeļus, klikšķini uz savas ierīces modeļa.

    2. Kad tiks atvērts jauns logs, tajā būs skatāms:

    • Centrā - informācijas cenrādis (spied "Vairāk", ja meklētā pozīcija nav redzama). Ņem vērā, ja ierīcei spēkā ir ražotāja garantija - darbs tiek veikts bez maksas.
    • Labajā pusē - remonta pasūtījuma veidlapa.

    3. Remonta pasūtījuma veidlapā norādi:

    • Ierīces IMEI: to vari noskaidrot, tālrunī spiežot zvana funkciju un tālāk *#06#
    • Bojājuma simptomi: no piedāvātā saraksta izvēlies savas ierīces bojājumu
    • Bojājuma apraksts: iespējami detalizēti apraksti bojājumu un neaizmirsti norādīt tālruņa atbloķēšanas kodu
    • Garantijas remonts: atzīmēt, ja ierīcei ir spēkā ražotāja garantija

    Svarīgi! Remonta laikā tiks dzēsti visi tālrunī esošie dati, tāpēc ir būtiski, pirms tālruņa nodošanas remontam, parūpēties par to saglabāšanu.

     

    4. Spied "Tālāk".

    5. Norādi savu vārdu, uzvārdu, e-pastu, tālruņa numuru.

    6. Izvēlies veidu, kā nodosi ierīci remontam un kā vēlēsies to saņemt atpakaļ.

    Informācija par tālruņa nodošanas un saņemšanas iespējām skatāma šeit.

     

    7. Izvēlies apmaksas veidu.

    8. Iepazīsties ar MTTC noteikumiem un spied "Pasūtīt".

    9. Uz Tavu e-pastu tiks nosūtīta transportēšanas etiķete, kas jāizdrukā un jāpievieno sūtījumam redzamā vietā. Ja izdruka nav iespējama, uz sūtījuma lūdzam norādīt etiķetes numuru.

        Autorizētais apkalpošanas centrs